Pogoji poslovanja

O podjetju

RECHARGE storitve d.o.o.

Skrajšano ime: RECHARGE d.o.o.

Sedež: Vojke Šmuc 5, 6000 Koper

Lokacija kjer se prodajajo naši produkti v maloprodaji / trgovina:
PE Ljubljana - BTC - Hala 11 znotraj trgovine Kibuba
Šmartinska 152, 1000 Ljubljana, Slovenija

Davčna številka: SI91939119

Davčni zavezanec: DA

Matična številka: 8604223000

Registracija: Okrožno sodišče v Kopru.

TRR: SI56 6100 0002 3774 756, Delavska hranilnica d.d., Miklošičeva 5, 1000 Ljubljana

BIC: HDELSI22

Kontakt: info@recharge.si


Naročilo

Cene v spletni trgovini

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa, tj. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine Recharge.si. Cene veljajo v primeru plačila na način z navedenimi načini plačila pod navedenimi pogoji.

Če se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, vas bomo o tem obvestili. Po svojih najboljših močeh vam bomo skušali v vsakem primeru zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo

Podatki o opravljenih naročilih

Podatki o opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine Recharge. Uporabniki lahko vsa svoja naročila pregledujejo v spletni trgovini Recharge.

Ponudba artiklov

Ponudba spletne trgovine Recharge se ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Načini plačila

Naročeno blago kupec plača po povzetju ali na podlagi predračuna nakaže na TRR podjetja RECHARGE d.o.o., preko sistema PayPal ali s kreditno kartico.

Postopek nakupa

Nakupovanje poteka tako, da želene izdelke dodajate v nakupovalno košarico. Izdelke in njihovo količino v košarici je možno v katerem koli trenutku pred dokončno potrditvijo naročila poljubno spreminjati.

Za oddajo naročila se morate registrirati, nato pa nakup dokončate v treh korakih:

1. izbira načina dostave
2. izbira načina plačila
3. pregled in dokončna potrditev naročila

Pred končno oddajo naročila vam je na potrditveni strani omogočen vpogled v vse podrobnosti naročila, vključno s ceno in količino. Vse elemente naročila je na tej stopnji možno popraviti s klikom na gumb "Ne, želim popraviti naročilo". Šele s potrditvijo na tej strani s klikom na gumb "Da, dokončno potrjujem naročilo" je naročilo dejansko posredovano.

Po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. (Prejeta naročila obdelamo ob 11. uri vsak delovni dan. Do tega trenutka lahko prekličete naročilo na kontaktnem elektronskem naslovu. Izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila so vam vselej dostopni na naši spletni strani. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen.)

Vsak delovni dan ob 11. uri pregledamo prejeta naročila, preverimo dobavljivost in naročilo potrdimo oziroma z razlogom zavrnemo. Pridržujemo si pravico, da vas po potrebi pokličemo na vašo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila vas po elektronski pošti obvestimo o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med vami in Recharg-om je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku ponudnika in vam je dostopna v vsakem trenutku v vašem uporabniškem profilu (Moj račun).

Vračilo blaga

RECHARGE d.o.o. jamči za kakovost blaga z garancijo uvoznika oz. proizvajalca blaga. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V zadnjem primeru nas lahko kontaktirate in zagotovili vam bomo ažurno informacijo.

V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.

Če z naročenimi artikli niste zadovoljni, imate v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da nam v štirinajstih dneh od prevzema blaga sporočite (elektronsko, po telefonu ali preko običajne pošte, pri čemer se kot rok za pravočasno oddano sporočilo šteje datum oddaje na pošti), da odstopate od pogodbe. V skladu z zakonom ni treba navesti razloga za odstop od pogodbe, se pa v podjetju RECHARGE d.o.o. toplo priporočamo, da izpolnite obrazec za zamenjavo / vračilo blaga, ker lahko tako morebitne napake in slabosti odpravimo. Izdelke morate vrniti najkasneje v roku štirinajstih dni po odstopu od pogodbe, biti pa morajo nerabljeni in nepoškodovani, razen v primeru, da poškodb na blagu niste povzročili vi. Edini strošek, ki vas bremeni pri vračilu blaga, je strošek neposrednega vračila. Vračilo se šteje za pravočasno, če je pošiljka oddana v predpisanem roku. Pri nakupu nad 150 € vam omogočimo brezplačno vračilo blaga in za odvoz s kurirsko službo GLS poskrbimo mi.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, s poštno nakaznico ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vam [P1] bomo vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od nakupa, vendar bomo vračilo zadržali v primeru, da v predpisanem roku od vas ne bomo prejeli vrnjenega blaga ali potrdila o vrnjeni pošiljki.

Odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo njegovim splošnim pogojem poslovanja, vam ni treba sprejeti. Blago je po dogovoru mogoče tudi osebno prinesti na poslovno enoto podjetja.


Odgovornost podjetja za stvarne napake

Reklamacijo zaradi stvarne napake lahko uveljavljate za vsak kupljeni izdelek, ki garancijo ima ali pa je nima. 

Iz naslova stvarne napake lahko napako reklamirate pri prodajalcu in to v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake oziroma v roku dveh let, odkar ste prevzeli blago. Po lastni izbiri lahko zahtevate: (1) odpravo napake, (2) vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, (3) zamenjavo blaga, (4) vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova nam morate v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da izdelek pregledamo. Če napaka ni sporna, moramo čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi vašemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, vam moramo v roku 8 dni podati pisni odgovorr. 

Odveza odgovornosti

Po svojih najboljših možnostih se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da nam ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Kodeks ravnanja po ZEPT

Podjetje RECHARGE d.o.o. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. Več informacij o ZEPT je na voljo na spletnih straneh Uradnega lista Republike Slovenije.