Vračilo blaga

Vračilo blaga

Se vam kdaj zgodi, da naročite več izdelkov in za katerega izmed njih ugotovite, da vam je prevelik, vam ne ustreza ali pa ste si ga predstavljali čisto drugače? Ker spletno nakupovanje ne omogoča ogleda izdelkov v živo, smo se odločili, da vam za vsa spletna naročila nad 150€ v roku 14 dni od nakupa, omogočimo brezplačno vračilo. 

V primeru, da želite vrniti izdelek ali celotno naročilo, ga lahko vrnete preko dostavne službe GLS, samo sledite navodilom na spodnji povezavi:
https://posljipaket.si/sl/paket/poslji/vracilo/recharge
Izdelke zapakirajte v primerno embalažo in počakajte na kurirja. Možnost brezplačnega vračila izdelka velja samo za območje Slovenije.



Recharge d.o.o. jamči za kakovost blaga z garancijo uvoznika oz. proizvajalca blaga. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V zadnjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.

V primeru da z naročenimi artikli niste zadovoljni imate v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v štirinajstih dneh od prevzema blaga podjetju sporočite (elektronsko, po telefonu ali preko običajne pošte, pri čemer se kot rok za pravočasno oddano sporočilo šteje datum oddaje na pošti), da odstopate od pogodbe, pri čemer v skladu z zakonom ni potrebno navesti razloga za odstop od pogodbe, se pa v podjetju Recharge d.o.o. toplo priporočamo, da nam pošljete elektronsko pošto na info@recharge.si s podatki o vašem naročilu, ter ali bi želeli blago zamenjati ali bi želeli vračilo kupnine. Morebitne napake in slabosti si želimo odpraviti. Izdelke morate vrniti najkasneje v roku štirinajstih dni po odstopu od pogodbe, izdelki pa morajo biti nerabljeni in nepoškodovani, razen v primeru da poškodb na blagu ni povzročil potrošnik. Edini strošek, ki bremeni potrošnika pri vračilu blaga je strošek neposrednega vračila. Vračilo se šteje za pravočasno, če je pošiljka oddana v predpisanem roku.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, s poštno nakaznico ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vam bomo vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od nakupa, vendar bomo vračilo zadržali v primeru, da v predpisanem roku ne bomo prejeli vrnjenega blaga ali potrdila o vrnjeni pošiljki s strani kupca.

Ponudniku ni treba sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo njegovim splošnim pogojem poslovanja. Blago je po dogovoru mogoče tudi osebno prinesti na poslovno enoto podjetja.

Odgovornost podjetja za stvarne napake

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali pa garancije nima. 
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : (1) Odpravo napake (2) Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako (3) Zamenjavo blaga
(4) Vračilo plačanega zneska

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.